Personeelsdienst

De personeelsdienst staat in voor de behandeling van alle personeelsaangelegenheden gaande van het binnenkomen in de organisatie (werving, selectie, onthaal), het functioneren en doorgroeien binnen de organisatie (loopbaan, evaluatie, vorming) tot het verlaten van de organisatie (pensionering, einde contract, ontslag).

 

Op de personeelsdienst kan je eveneens terecht voor:

  • vacatures: algemene inlichtingen, functiebeschrijvingen en aanwervingsvoorwaarden
  • behandeling van spontane sollicitaties
  • behandeling van stageaanvragen en vakantiejobs

Contact

Personeelsdienst

Woluwestraat 1

1830 Machelen

Tel. 02 254 12 05

Fax 02 252 57 40

personeelsdienst@machelen.be

 

Sara TockHR-manager/diensthoofd
Anne Decock HR-medewerker
Roos  Verleyenmedewerker

 

Openingsuren

De gemeentediensten zijn elke werkdag open voor de inwoners:

 

 

 Voormiddag 

 Namiddag

 Avond 

 maandag

 9.00 - 12.00 u. 

 gesloten

 

 dinsdag

 9.00 - 12.00 u. 

 14.00 - 16.00 u.

 

 woensdag

 9.00 - 12.00 u.

 14.00 - 16.00 u.

 

 donderdag

 9.00 - 12.00 u.

 14.00 - 16.00 u.

 16.00 - 19.00 u. 

 vrijdag

 9.00 - 12.00 u.

 gesloten

 

 zaterdag

 gesloten 

 

 

 zondag

 gesloten 

 

 

 

Sluitingsdagen

De diensten zijn in 2017 gesloten op maandag 2 januari, maandag 17 april, maandag 1 mei, donderdag 25 en vrijdag 26 mei, maandag 5 juni, dinsdag 11 juli, vrijdag 21 juli, maandag 14 en dinsdag 15 augustus, woensdag 1 november, vrijdag 10 november, maandag 25 en dinsdag 26 december.

Contact

Personeelsdienst

Woluwestraat 1
1830 Machelen
T 02 254 12 05
F 02 252 57 40