Naar het overzicht

Repair Café vanaf april op zaterdag in Machelen

17 maart 2017

Ruim 2 jaar zetten een aantal enthousiaste vrijwilligers zich in voor het Repair Café. Om nog meer mensen te bereiken, zal het Repair Café vanaf april maandelijks doorgaan op zaterdagochtend in Machelen, telkens van 10 tot 13 uur.

Is je fiets, lievelingsjurk, broodrooster of parelkrans stuk? Niet getreurd! Het Repair Café geeft je spullen een tweede leven. Je vindt er het nodige materiaal én deskundige hulp om je kapotte zaken - in de mate van het mogelijke - te fiksen. Kledij, meubels, (al dan niet elektrische) apparaten, computers, speelgoed, fietsen ... neem het mee voor een gratis herstelbeurt in een gezellige, ontspannen sfeer.

De eerstkomende zaterdagen zijn 22 april, zaterdag 27 mei en zaterdag 24 juni. In maart nog een laatste keer op dinsdagavond 28 maart in Diegem.

Het Repair Café verhuist tevens naar de refter van het GISO (hoek C. Peetersstraat/G. Ferréstraat) in Machelen.

Handige vrijwilligers gezocht

Om al deze kapotte spullen te repareren zijn handige mensen nodig die graag anderen helpen. Voel je het zelf ook kriebelen om je handen uit de mouwen te steken? Geef ons dan snel een seintje via 02 254 12 01 of vrijetijd@machelen.be.