Adjunct teamcoördinator Zorg - WZC Parkhof

Woonzorgcentrum Parkhof in Machelen biedt je een boeiende job in een uitdagende sector. Je zal werken in een moderne werkomgeving te midden van een park. Wil je mee impact maken binnen ons woonzorgcentrum Parkhof? Waardevol werk verzetten in een uitdagende omgeving? Wil je werken voor een mensgericht lokaal bestuur? Waag dan nu de sprong;

De functie

Samen met de teamcoördinator ben je verantwoordelijk voor twee zorgafdelingen. Je staat mee in voor de dagelijkse organisatie van de zorgverlening, de begeleiding van de bewoners en familie, de ondersteuning en coaching van het zorgteam. Je neemt bepaalde taken en verantwoordelijkheden over bij afwezigheid van de teamcoördinator. Je waakt mee over de kwaliteit van zorg.

Wie ben jij?

Als jij jezelf herkent in deze puntjes, dan leren we je graag kennen:

  • Je hebt een professionele bachelor of HBO5 opleiding in de verpleegkunde
  • Ervaring als leidinggevende of ervaring binnen een woonzorgcentrum is een pluspunt
  • Je bent bereid een mentoropleiding te volgen
  • Je bent in het bezit van een blanco uittreksel uit het strafregister
  • Je hebt ambitie om je verder te ontwikkelen als leidinggevende
  • Je typeert je door je enthousiasme, motivatie, leergierigheid, stressbestendigheid en zorgzaamheid
  • Je hebt zin voor verantwoordelijkheid
  • Je werkt graag binnen een multidisciplinair team
  • Je hebt goede luister- en communicatievaardigheden
  • Je kan oplossingsgericht denken en beschikt over goede plannings- en organisatievaardigheden
  • Je bent flexibel
  • Je hebt een hart voor ouderen

Wat hebben wij jou te bieden?

  • Een bruto maandwedde volgens IFIC categorie 16 (minimum €3.647,40 en maximum €5.851,59). Relevante ervaring en anciënniteit die je opdeed bij vorige werkgevers wordt in aanmerking genomen.
  • Maaltijdcheques ter waarde van €8
  • Hospitalisatieverzekering met mogelijkheid om gezinsleden aan een voordelig tarief te laten aansluiten
  • 26 dagen betaalde vakantie na 1 jaar voltijdse prestatie
  • 14 feestdagen
  • Volledige terugbetaling openbaar vervoer voor woon-werkverkeer
  • Fietsvergoeding & mogelijkheid tot fietsleasing
  • Flexibele arbeidstijden
  • Jaarlijks 200 euro aan consumptie/ecocheques
  • Opleidingsmogelijkheden
  • Je bouwt een aanvullende pensioentoelage op

Tevens is het lokaal bestuur Machelen-Diegem aangesloten bij de Gemeenschappelijke Sociale Dienst van de RSZPPO die bijzondere premies toekent. Via deze dienst kan je ook vakantiewoningen boeken of korting bekomen bij een aantal grote reisoperatoren.

Geboeid door de vacature en benieuwd naar meer informatie?

Lees de infobundel in bijlage.

Enthousiast? Bezorg ons je sollicitatiebrief samen met je cv en een kopie van je diploma:

  • Sturen t.a.v. het Vast bureau, Woluwestraat 1 te 1830 Machelen
  • E-mailen naar vacatures@machelen.be
  • Afgeven op de personeelsdienst in het gemeentehuis.

Om in aanmerking te komen dient je kandidatuur volledig te zijn.

Wens je nog meer informatie over de functie of de procedure?

Wend je tot ad-interim directeur Bart Meyers (bart.meyers@machelen.com) of HR-deskundige Chloë Brems (chloe.brems@machelen.be)