Administratief medewerker Welzijn en Integratie

Voltijds –contractueel - C1-3

Functie

De administratief medewerker staat in voor een vlotte klantgerichte informatie-uitwisseling voor de klanten en partners van de diensten (flankerend) onderwijs, integratie en kind- en welzijnsbeleid (inwoners, verenigingen, adviesraden, …) en een vlotte verwerking van de administratie van de cluster welzijn en integratie. 
De administratief medewerker kan vlot plannen en ondersteunt de coördinatie bij acties. 
Hij/zij heeft goede administratieve skills maar is ook flexibel en een duizendpoot op het vlak van evenementen en acties organiseren. Hij/zij kan ook meehelpen waar nodig bij activiteiten en evenementen.

Lees de volledige infobundel..

Extra informatie?

Contacteer de personeelsdienst tijdens de kantooruren op 02 254 12 58.

Solliciteren 

Je kan je sollicitatiebrief samen met je cv en een kopie van je diploma opsturen, e-mailen of afgeven:

  • sturen t.a.v. het College van Burgemeester en Schepenen, Woluwestraat 1 te 1830 Machelen
  • e-mailen naar personeelsdienst@machelen.be
  • afgeven op de personeelsdienst in het gemeentehuis

Onvolledige kandidaturen komen niet in aanmerking.

Solliciteren kan tot uiterlijk 22 oktober 2019.