Administratief medewerker personeelsdienst

C1-C3 - contractueel - voltijds - contract van 1 jaar

Functie

De administratief medewerker wordt ingezet voor het uitvoeren van alle administratieve taken die nodig zijn voor de efficiënte werking van de personeelsdienst die een performant personeelsbeheer en –beleid beoogt.

Profiel

diploma hoger secundair onderwijs • minstens 2 jaar werkervaring in een administratieve functie • kennis van sociale media • ervaring binnen personeelswerk is een pluspunt

Interesse?

Stuur ons je cv, kopie van diploma en een gerichte motivatiebrief die ons overtuigt waarom je geknipt bent voor deze functie (College van Burgemeester en Schepenen, Woluwestraat 1 te 1830 Machelen). Of mail naar personeelsdienst@machelen.be. Afgeven op de personeelsdienst in het gemeentehuis kan ook.

Onvolledige kandidaturen worden niet in aanmerking genomen.

Solliciteren kan tot 26 juni 2019.

Meer informatie?

Lees de volledige infobundel in bijlage.

Contacteer de personeelsdienst op 02 254 12 05 of personeelsdienst@machelen.be.