Deskundige HRM

B1-B3 - contractueel - voltijds

Functie

De HRM-deskundige is medeverantwoordelijk voor de verschillende aspecten van een modern HRM-beleid. De HRM-deskundige is sterk in het zich vastbijten en oplossen van sociaaljuridische vraagstukken op het vlak van personeelsmaterie.

Flexibel, tactvol en discreet omspringen met mensen (collega’s, leidinggevenden, “klanten”) vinden we heel belangrijk. We verwachten dat je mee zoekt naar efficiënte en effectieve oplossingen. Creatief zijn schrikt je daarbij niet af. Goede voorstellen vragen immers wat lef en out-of-the-box denken.

Profiel

bachelordiploma • minstens 2 jaar relevante ervaring

Interesse?

Stuur ons je cv, kopie van diploma en een gerichte motivatiebrief die ons overtuigt waarom je geknipt bent voor deze functie (College van Burgemeester en Schepenen, Woluwestraat 1 te 1830 Machelen). Of mail naar personeelsdienst@machelen.be. Afgeven op de personeelsdienst in het gemeentehuis kan ook.

Onvolledige kandidaturen worden niet in aanmerking genomen.

Solliciteren kan tot 07 juli 2019.

Meer informatie?

Lees de volledige infobundel in bijlage.

Contacteer de personeelsdienst op 02 254 12 05 of personeelsdienst@machelen.be.