Wat is BEEGO?
Beego is een dienst waarbij IT-studenten digitale hulp aan huis bieden.
Ze helpen je bij een breed scala aan digitale problemen, zoals:
- Problemen met internetverbindingen
- Instellen en gebruiken van computers, tablets en smartphones
- Hulp bij het gebruik van software en apps
- Ondersteuning bij online bankieren, zoals het gebruik van de Itsme-app
- Toegang en gebruik van portaalwebsites en andere online diensten
- Algemene digitale vragen en problemen, zoals het beveiligen van apparaten of het oplossen van technische storingen
De student doet niets waar gereedschap aan te pas komt.
Wie kan gebruikmaken van digitale hulp aan huis?
- Personen die minder mobiel zijn.
- Personen die een digitale vraag hebben die niet in een Digibank opgelost kan worden (bijvoorbeeld configuratie thuisnetwerk, problemen met printer, …).
- Personen die het beste internetabonnement willen onderzoeken.
Hoe aanvragen?
Vraag een huisbezoek aan via 078 485 400.
We hebben volgende gegevens nodig:
- naam, adres, geboortejaar, e-mailadres
- telefoonnummer
- de reden waarvoor je hulp nodig hebt
- voorkeursdagen
Als alles in orde is, krijg je een bevestiging. Als het tijdstip niet lukt, contacteert BEEGO jou om een ander ogenblik voor te stellen.
Kan de afspraak toch niet doorgaan?
Een afspraak wordt ingepland volgens beschikbaarheid. Je geeft door wanneer het zeker niet past.
Geef annuleringen ten laatste 24 uur op voorhand door via 078 485 400.
Kostprijs?
Een inwoner van Machelen krijgt gratis 2 uur ondersteuning.
Heb je nog extra digitale hulp aan huis nodig, dan moet je dit vragen via e-inclusie@machelen.be.
Voor meer informatie bel naar 078 485 400.